JOOGA 

Joogalajeja on paljon, Marin ohjaukseesa pääset tutustumaan mm. iyengarjooga, hathajooga, vinyasa tai flowjooga, yinjooga ( aerialjooga toistaiseksi tauolla). Yhteistä fyysiselle joogan asanaharjoittelulle on kokonaisvaltaisuus: pyrkimyksenä koko kehon tasapaino ja hyvinvointi, jolloin myös mieli voi hyvin. 

”Yoga” tulee sanskriitin kielestä ja merkitsee yhteyttä, yhteyttä omaan itseen. Joogalle tyypillistä on keskittyminen, hengitysharjoitukset sekä jooga-asentojen yhdistäminen edellisiin. Jooga vahvistaa, vetreyttää, virkistää ja joogalajista riippuen suosittelemme joogaa kaikille. 

Jooga on parasta myös faskioille, sillä liikkeet ovat monipuolisia: liikelaajudet, suunnat ja tempo vaihtelee eli joogaharjoittelu edistää faskoiden nesteyttämistä ja siten kehosi pysyy elastisena ja joustavana. Erityisesti YINJOOGA edistää faskoiden hyvinvointia ja venyvyyttä


VIIKKOTUNNIT pidetään Salon Lady´s Clubilla 

Lisäksi järjestämme erilaisia TAPAHTUMIA ja KURSSEJA joista ilmoitamme erikseen mm. Facebook- sivuillamme 

JOOGAPÄIVÄT 




PILATES 

Pilates-harjoittelulla vahvistamme kehon käyttämättömiä lihaksia ja liian aktiivisia lihaksia rentoutamme, sillä olipta sitten sohvaperuna tai aktiiviliikkuja, kehossasi on molempia! Istuminen kiristää lonkan seutua ja kova harjoittelu jumittaa koko kroppaa. Pilates-harjoittelu suuntautuu kehon syvien vatsa- ja selkälihasten aktivointiin sekä pinnallisten lihasten rentouttamiseen.

Vain säännöllisellä harjoittelulla kehosi oppii uuden ryhdin, lihastasapaino muuttuu pikkuhiljaa ja hengitystekniikkasi paranee. Huomaat eron niin arjessa kuin omassa harjoittelussasikin. Voima lähtee aina kehon keskustasta.

Pilates-harjoittelua suosittelemme kaikille, sillä vahva korsetti suojaa kehoa loukkaantumisilta, etenkin ikääntyessä. Kun treenaat kovaa, on täysin mahdollista että pinnalla olevat lihakset ovat vahvoja mutta tuki heikko, jolloin altistut esim selkäongelmille. 

Pilates suojaa selkävaivoilta, mutta soveltuu erittäin hyvin myös esim selän kuntouttamiseen. 

Marilla on yli 10 vuoden kokemus pilates-tuntien ohjaamisesta, joten saat tunneilla tarvittaessa myös henkilökohtaista ohjausta. 

PILATES ALKEISKURSSI 

Haluaisitko tutustua PILATES- harjoitteluun? Tällä alkeiskurssilla käymme läpi perusteet: mitä ja miten. Eli miten hengitys yhdistyy liikkeeseen, miksi ja mitä ovat napatuki ja lapatuki. Näitä termejä kuulet käytettävän ihan jumppatunneillakin, mutta tiedätkö oikeasti mistä on kyse?

Edelleen herättelemmä kehoa oivaltamaan missä Pilateksessa on kyse: miksi ne syvät lihakset ja miten saadaan toimimaan.
SOPII KAIKILLE. Ja jos innostut, tästä on sitten hyvä jatkaa pilates-harjoittelua :)


AJANKOHTA  kysy mahdollisista kursseista Marilta 




***********************************************************************************************************************************************************************


Muistathan, että kurssi-ilmoittautuminen on aina sitova ja peruutukset on tehtävä viimeistään 48h ennen kurssin alkamista, muutoin perimme kurssin hinnan kokonaisuudessaan.